Az SMS-alapú parkolást használó autósokat próbálja elcsábítani a magyar Simple-alkalmazás az őszi integrált kampányában. A fő üzenet a szolgáltatás egyszerűsége és az ára köré épül.
A héten debütáló kampányfilmet az UP Advertising készítette, a médiavásárlásért a Café Communications felelt. Az erős online és tévés láb mellett a Cinema City mozikban plakátkampánnyal és a filmek előtti reklámblokkban 20 másodperces szpottal jelenik majd meg a márka.
„A célunk az volt, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban magyarázzuk el a célközönségünknek, hogy a Simple-alkalmazással jobb parkolni, mint máshogy. Elsősorban a parkoláshoz már mobiltelefont használókhoz szólunk. A kampányban az egyszerűséget és a kedvező árat szerettük volna kiemelni, az olyan további előnyöket, mint a GPS alapú interaktív térkép, vagy a könnyű elszámolási lehetőség inkább a saját felületeinken mutatjuk be” – mondta Szabó Gergő, a Simple alkalmazást fejlesztő OTP Mobil marketingvezetője.